Passie voor prestatie
Ontdek dat Excel makkelijk, tijdsbesparend en leuk is!!!
                                - passie voor prestatie -


De praktijk leert dat HR & SA niet optimaal gebruik maken van Excel. Dat is jammer!

Excel is namelijk een fantastisch programma met ongekende mogelijkheden, die ook het werk van de HR en SA professional aanzienlijk efficiŽnter kan maken. 

KPPR geeft speciaal voor HR en SA professionals training (in Excel 2007, 2010 en 2013), waarbij u 1 op 1 begeleiding ontvangt en er voldoende ruimte is om naar uw bestanden te kijken.

Na een telefonische intake, waaruit uw wensen duidelijk worden, wordt voor u een handboek op maat gemaakt.

De training vindt plaats bij u op locatie en bij voorkeur met uw bestanden (er is tevens voldoende materiaal aanwezig).
De materie is hierdoor herkenbaar en direct toepasbaar, waardoor het rendement maximaal is.

De datum van de trainingsdag  wordt gezamelijk bepaald en kost Ä 595,- excl BTW en incl reiskosten.
Mail nu naar info@kppr.nl en ontvang tijdelijk 10% korting!

Niet iedereen heeft hetzelfde niveau en dezelfde wensen onderstaand een lijst met onderwerpen die tijdens de training aan bod kunnen komen:
-              gegevens sorteren, zoeken en vervangen;
-              eenvoudig een overzicht maken, met totalen;
-              een cel, kolom of rij eenvoudig opmaken en bijvoorbeeld de breedte aanpassen;
-              gebruik maken van (opmaak) kopiŽren en plakken en plakken speciaal;
-              eenvoudig een grafiek maken;
-              formules maken;
-              bij grote bestanden overzichtelijk gegevens bekijken en afdrukken;
-              een adresbestand maken;
-              een digitaal handboek maken;
-              op basis van een bestand, binnen 1 minuut een overzicht van:
                -    hoeveel medewerkers per afdeling/regio of locatie werken;
                -    hoeveel functies er zijn binnen uw organisatie;
                -    het aantal overuren etc;
                -    op basis van een geboortedatum, een overzicht kunt maken van de leeftijd in categorieŽn
                     per afdeling/regio of locatie;
-           binnen 5 minuten een persoonlijke geadresseerde brief  maken voor 5 tot 500 personen
            (meer kan ook maar daar doet Excel iets langer over);
-          de doorlooptijd van een vacature kunt bepalen aan de hand van de datum vacant stelling.
-          het gemak van een filter en voorwaardelijke opmaak;
-          snel controles kunt uitvoeren en verschillende bestanden aan elkaar kunt koppelen,
            ook van  externe organisaties zoals bijvoorbeeld verzekeringsmaatschappijen;
-          HR Dashboard.